Německá vláda učinila radikální rozhodnutí týkající se výroby energie v Německu. Vodíkové elektrárny se nyní zapíší do historie a konečně vyřeší problém vysokých nákladů na elektřinu a nedostatečné bezpečnosti dodávek. Pokud se tento gigantický plán podaří, bude Německo schopno vyrábět a dokonce vyvážet elektřinu za centové sazby, a to i bez zemního plynu, uhlí a jaderné energie! Pak by již nebylo závislé na dodávkách elektřiny z jiných zemí. Připravovaná technologie vodíkových elektráren je v celosvětovém měřítku unikátní. Německo je považováno za světového průkopníka a hybnou sílu inovací v této oblasti. Nová technologie je schopná základního zatížení, šetrná k životnímu prostředí, flexibilní, kontrolovatelná, nevyčerpatelná a levná. Ideální řešení pro naši elektrickou síť.
Pokud Němci uvolní vodíkový pohon, bude to znamenat konec ekologicky škodlivých elektromobilů.
Německý časopis “Stern” uvádí, že od března 2023 byla Tesla již pětkrát varována, že překračuje povolené množství odpadních vod vypouštěných do životního prostředí.
Přechod na vodík by také výrazně narušil čínské plány na monopolizaci baterií nezbytných pro elektromobily. Na ostrově Sulawesi pracuje v čínském těžebním průmyslu 70 tisíc dělníků. Čína toto odvětví ovládá. Vzhledem k tomu, že nikl je nezbytný pro výrobu baterií, znamená to, že Čína brzy získá úplnou kontrolu nad všemi bateriemi používanými v elektromobilech atd.
Japonsko by se však spolu s Německem mohlo smát jako poslední. Toyota nevěří, že elektromobily zachrání životní prostředí. Toyota také disponuje všemi technologiemi potřebnými k nastartování vodíkového věku.
Pokud Němci uvolní vodíkový pohon, bude to znamenat konec ekologicky škodlivých elektromobilů.
Německý časopis “Stern” uvádí, že od března 2023 byla Tesla již pětkrát varována, že překračuje povolené množství odpadních vod vypouštěných do životního prostředí.
Přechod na vodík by také výrazně narušil čínské plány na monopolizaci baterií nezbytných pro elektromobily. Na ostrově Sulawesi pracuje v čínském těžebním průmyslu 70 tisíc dělníků. Čína toto odvětví ovládá. Vzhledem k tomu, že nikl je nezbytný pro výrobu baterií, znamená to, že Čína brzy získá úplnou kontrolu nad všemi bateriemi používanými v elektromobilech atd.
Japonsko by se však spolu s Německem mohlo smát jako poslední. Toyota nevěří, že elektromobily zachrání životní prostředí. Toyota také disponuje všemi technologiemi potřebnými k nastartování vodíkového věku.